چاپ روی بتن به وسیله جت پرینتر
نوشته شده توسط : نیکسون جت

چاپ روی بتن به وسیله جت پرینتر

چاپ روی  بتن به وسیله جت پرینتر آسان است . امروزه بتن یک مصالح تاسیساتی و ساختمانی ضروری است. خواص مواد آن خیلی خوب است،حتی اگر از نظر محیطی لزوما تمیزترین راه حل نباشد. بیشتر اجزای بتنی از قبل در کارخانه تولید و سپس در محل پردازش می شوند، به عنوان مثال لوله های فاضلاب یا قالب.

برای اینکه بتوانیم تشخیص قطعات را به سرعت در محل ساخت و ساز طبق برنامه ریزی انجام دهیم، علامت گذاری و چاپ روی اجزای بتن منطقی است . در بعضی موارد هنوز با استفاده از نشانگرها، قوطی های اسپری یا تمبر انجام می شود.

چاپ روی بتن به وسیله جت پرینتردستی

جت پرینتر دستی مدرن (جت پرینتر های تفنگی) برای چاپ سریع،موثر و مقرون به صرفه روی اشیاء و اجزای بزرگ ایده آل هستند. بنابراین چاپ روی بتن به وسیله جت پرینتر صرفه جویی در زمان و مقرون به صرفه است.
داده های چاپ مورد نیاز مستقیماً در دستگاه ایجاد و ذخیره می شود. به‌ویژه، ایجاد خودکار شماره‌های سریال متوالی برای علامت‌گذاری اجزا در محل تولید ویژگی ایده‌آلی است تا بتوان در محل ساخت و ساز به کار سرعت داد. با این حال، چاپ بارکد یا کدهای QR نیز به راحتی با چاپگر دستی امکان پذیر است. این اجازه را می دهد تا ابرداده های بیشتری در مورد یک جزء به خود محصول متصل شود. مکان دقیق چاپ را می توان آزادانه انتخاب کرد یا در صورت لزوم اطلاعات را سریعا تغییر داد. چاپ های موجود روی بتن را می توان به راحتی و با هزینه کم با جت پرینتر دستی اضافه کرد. سطوح گرد یا منحنی (لوله ها) برای جت پرینتر دستی مشکلی ندارند زیرا در امتداد جسم هدایت می شوند. سطح متخلخل بتن نیز مشکلی ندارد، زیرا چاپ واقعی بدون تماس است.

اگر اغلب نیاز به چاپ روی بتن به وسیله جت پرینتر دارید یا قصد دارید این کار را به عنوان بخشی از دیجیتالی کردن کسب و کار خود انجام دهید، جت پرینتر دستی انتخاب مناسبی است.  طیف وسیعی از عملکردها را – چاپ چند خطی، چاپ کاراکتر های بزرگ، چاپ تصاویر، بارکد ها یا اعداد متوالی،میتوانید ازجت پرینتر بخواهید . خود قالب‌های چاپی به‌سرعت و راحت ایجاد می‌شوند و با استفاده از صفحه لمسی داخلی مستقیماً روی دستگاه ذخیره می‌شوند. گرافیک ها و آرم های خود را می توانید از طریق USB به دستگاه منتقل کنید. همچنین می توان از داده ها از طریق رابط USB پشتیبان گیری کرد.

چاپ روی بتن به وسیله جت پرینتر صنعتی(ثابت)

برای مقادیر زیاد تولید و خطوط تولید موجود، ما همچنین یک راه حل ثابت و یکپارچه برای چاپ روی بتن به وسیله جت پرینتر صنعتی ارائه می دهیم. سیستم جت پرینتر صنعتی (ثابت) راه حل ساده و اقتصادی برای چاپ مستقیم بتن در خط تولید انبوه است. هد چاپ را می توان به طور مستقیم بر روی خط تولید مستقل از واحد کنترل نصب کرد و می تواند به ژنراتورهای سیکل موجود (سنسور نوری و غیره) متصل شود. در اینجا نیز تقریباً هر گزینه چاپی در دسترس است – متن، اعداد، شماره سریال، کدها و تصاویر را می توان روی بتن چاپ کرد.

 

خرید جت پرینتر مناسب

ما خوشحال خواهیم شد به هر سؤالی که ممکن است در مورد سیستم های جت پرینتر دستی و صنعتی یا چاپ روی بتن به وسیله جت پرینتر داشته باشید را پاسخ دهیم.

شما میتوانید تجربه ای متفاوت از خرید ،خدمات پس از فروش و پشتیبانی سیستم های جت پرینتر را با شرکت نیکسون جت داشته باشید.برای برقراری ارتباط با تیم فروش و مشاوره نیکسون جت با شماره های 09123383572 – 02177587275 تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: